Generelle opplysninger
Hairlust ApS
c/o Nordic DC
Tvetenveien 170
0671 Oslo
Org. nr: 919454946 MVA.
Følgende vilkår og betingelser gjelder for alle leveranser fra www.hairlust.no. Ved å bruke www.hairlust.no, bekrefter du at du har lest, forstått og uten begrensning eller reservasjon, godtar å være bundet av disse vilkårene. Vilkårene gjelder der det ikke er inngått andre skriftlige avtaler mellom kjøperen og Hairlust.
Ditt samtykke til å overholde og være bundet av disse vilkårene for bruk, anses å tre i kraft umiddelbart etter ditt først kjøp gjennom www.hairlust.no. Hvis du ikke godtar å handle under disse brukerbetingelsene, ber vi deg om å slutte å bruke nettstedet umiddelbart.
Handelsbetingelser
Følgende vilkår og betingelser gjelder for alle leveranser fra www.hairlust.no.1. Levering av bestilling
1.1 Vilkår for levering av bestilling
Levering av bestilling via www.hairlust.no er ikke en juridisk bindende avtale. Hairlust har derfor mulighet til å annullere din ordre, hvis de opplysningene du har oppgitt ikke er korrekte, evt. som følge av skrivefeil, eller i forbindelse med tekniske problemer, manglende lagerbeholdning, leveringssvikt eller lignende. Bindende bekreftelse sendes først til deg pr. e-mail, når din bestilling er godkjent og sendt avsted til deg.
Når du har lagt en bestilling via vår hjemmeside, vil vårt system automatisk sende deg en ordrebekreftelse pr. e-mail, med en oversikt over produktene du har bestilt og et ordrenummer. Ordrebekreftelsen er din elektroniske kvittering for at vi har mottatt din ordre. Vær oppmerksom på at denne ordrebekreftelsen ikke er en juridisk bindende bekreftelse på at det er inngått en avtale. Avtalen er først bindende når du mottar en e-mail med informasjon om at ordren er sendt og du mottar sporingsinformasjon på pakken.
1.2 Hva gjør jeg hvis jeg har skrevet inn feil informasjon når jeg utførte min bestilling?
Hvis du har oppgitt en feil eller mangelfull adresse og sendingen derfor ikke kan sendes, har Hairlust rett til å kontakte deg angående bestillingen din for å få de riktige opplysninger som trengs for å sende pakken til rett adresse. Hvis adressen du har oppgitt er feil og pakken sendes til feil adresse, er dette ditt ansvar og vil ikke bli erstattet av Hairlust om pakken er levert til den oppførte adressen.
Hvis du har oppgitt feil eller mangelfull kontaktinformasjon, og derfor ikke mottar en ordrebekreftelse fra Hairlust, så er det ditt eget ansvar å kontakte oss på info@hairlust.no, slik at feilen kan rettes opp og du kan motta ordrebekreftelsen til rett e-postadresse.
1.3 Personvern
For at du kan skal kunne inngå en avtale med oss og handle på www.hairlust.no, har vi bruk for følgende opplysninger om deg:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-postadresser
- Opplysning om hva du har kjøpt
Vi behandler dine personlige informasjon med det formål å kunne levere varene til deg og for å kunne behandle henvendelser angående kjøpet ditt. Behandlingen foregår i samsvar med personvernreglene våre. Her kan du lese mere om hvordan informasjonen din blir behandlet, når den blir slettet og hvilke rettigheter du har som registrert.
Vi samler ikke inn personlig identifiserbar informasjon om deg fra en tredjepart og lagrer ikke informasjon om betalingsmidler, for eksempel kredittkortnummer, bankkontonummer eller lignende. Hvis du ønsker mer informasjon, kan du lese personvernreglene våre personvern og cookies her, eller kontakte den dataansvarlige via info@hairlust.no.
2. Betaling
Hos www.hairlust.no kan du betale med: PayPal og Klarna, og følgende betalingskort: VISA, MasterCard og Eurocard. Du kan også betale med elektroniske gavekort kjøpt i webshoppen.
Når du som kunde har lagt inn betalingsinformasjonen din, blir ikke pengene trukket umiddelbart, men bare reservert. Det er først når ordren er godkjent og varen blir pakket og sendt at vi trekker det reserverte beløpet.
Når betalingstransaksjonen er fullført, blir betalingsinformasjonen din bare lagret før de individuelle betalingstransaksjonene er fullført. Betaling- og kortinformasjonen din lagres utelukkende på vår eksterne betalingsserver der informasjonen din er kryptert. Vi bruker en godkjent og PCI (Payment Card Industry - Data Security Standard) sertifisert betalingsserver som krypterer alle dine kortopplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokoll. Det betyr at man ikke kan lese informasjonen din. Derfor lagres informasjonen i et sikkert, PCI-sertifisert miljø som oppfyller internasjonale sikkerhetsstandarder inntil betalingstransaksjonene er fullført. Når du bruker ditt betalingskort på www.hairlust.no er det kun vår PCI-sertifiserte samarbeidspartner som har tilgang til kortinformasjonen din og ikke Hairlust. Derfor er behandling av kortinformasjon utelukkende en sak mellom deg og vår PCI-sertifiserte samarbeidspartner, selv om det skjer mens du handler på www.hairlust.no.
For å tilby deg Klarnas betalingsmåter, kan det hende at vi i kassen sender personopplysningene dine i form av kontakt- og bestillingsdetaljer til Klarna, for at Klarna skal vurdere om du er kvalifisert for betalingsmåtene deres og tilpasse betalingsmåtene for deg. Dine overførte personopplysninger behandles i tråd med Klarnas egen personvernerklæring.
Gavekort kan ikke kombineres med rabattkoder eller andre tilbud, og du kan bare bruke ett gavekort per bestilling. Du kan ikke kombinere to eller flere rabattkoder for samme kjøp.
Hvis du ønsker mer informasjon om dette, kan du skrive til oss på info@hairlust.no.
3. Levering
3.1 Hvem leverer pakken din?
I Norge blir pakkene levert av enten Helthjem eller PostNord. Du vil bli varslet via e-post om når du kan forvente at varene dine vil bli sendt. Denne meldingen vil inneholde en estimert leveringsdato. Vi gjør oppmerksom på at leveringsmetode bestemmes delvis av pakkens størrelse og din adresse.
HeltHjem til dørmatte/postkasse kr. 39 (gratis ved kjøp over kr. 499)*
PostNord kr. 59
*Levering med HeltHjem til dørmatte/postkasse kan kun kan velges til postnumre som dekkes av HeltHjem til dørmatte/postkasse, samt pakker under 2 kg eller pakker som har mindre mål enn 25x35x12 cm for denne leveringsmetoden. Her kan du sjekke om din adresse har dekning hos HeltHjem til dørmatte/postkasse. Dersom pakken av andre årsaker ikke kan leveres med HeltHjem til dørmatte/postkasse, vil den leveres med HeltHjem Hentepakke eller PostNord. Gratis levering med Helthjem til dørmatte/postkasse ved kjøp over kr 499 gjelder kun i dekningsområde, hvis leveransen overstiger kr 499 og ikke i kombinasjon med kjøp av gavekort.
Selger kan ikke holdes ansvarlig for forsinkelser hos HeltHjem eller PostNord. Dersom du opplever forsinkelser, ber vi deg kontakte HeltHjem/Postnord direkte. Hairlust Norge er et norsk foretak under Nuvowell ApS. Du trenger ikke å tenke på toll eller andre lignende avgifter når du handler hos oss, da vi sender alle pakker fra vårt varelager i Oslo.
Når du velger et fraktselskap, godtar du deres krav og vilkår. Se mer på HeltHjem og Postnord.
Når en kunde har oppgitt sin betalingsinformasjon, vil pengene KUN bli reservert. Først når varen sendes, trekker vi fra det reserverte beløpet.
3.2 Leveringstider
Hairlust pakker og sender bestillinger alle virkedager i året, og vi har som mål å sende pakken din innen 2 virkedager.
Hairlust vil varsle deg via e-post om når du kan forvente at bestillingen din vil bli sendt og en estimert leveringstid. Oppgitt leveringstid er alltid veiledende og kan dermed fravikes, og den forventede leveringstid kan variere i høysesong.
Bestilte produkter blir sendt samlet også ved bestillinger som inneholder en forhåndsbestilt varer.
Oppgitt leveringsdato er veiledende og kan derfor fravikes. Bemerk deg vennligst om eventuell annen leveringstid fremgår under det valgte produkt, da det kan forekomme lengre leveringstider på bla. forhåndsbestillinger ved utsolgte varer. Bestillinger som inneholder forhåndsbestilte varer vil i utgangspunktet ha en lengre leveringstid. Du vil kunne se forventet dato for utsendelse eller levering på den gjeldende produktside.
3.3 Skatter og avgifter ved levering til utlandet
Hvis varer bestilles fra land utenfor Norge, er det mulig at det kan påløpe importtoll og avgifter så snart varene har nådd målet. Hairlust er ikke ansvarlig for disse utgiftene, og vi forplikter oss ikke til å beregne eller oppgi estimerte priser i denne forbindelse. Hvis du kjøper varer internasjonalt, anbefales du å kontakte lokale tollmyndigheter i hjemlandet for mer informasjon om priser og prosedyrer.
3.4 Ansvar for pakken under og etter levering
Hairlust har ansvaret for varene til pakken er levert. Levering av varer fra www.hairlust.no anses å ha skjedd når kunden har mottatt varene fra postleverandør eller er levert ifølge sporingsnummer.
Risikoen for varer bestilt på www.hairlust.no overgår til kjøperen når angreretten er utløpt, 14 dager etter mottak. Hvis produktet har blitt skadet eller forverret etter at kjøperen har mottatt det, vil han/hun beholde sin rett til å trekke den tilbake hvis skaden eller forverringen ikke skyldes uaktsomhet eller mangel på omsorg fra hans/hennes side. Husk å lagre originalemballasje, da varen ved evt. reklamasjon skal returneres i originalemballasjen.
3.5 Returnering i forbindelse med levering
Hvis et produkt returneres til oss på grunn av en feil i adressen du oppga, må du kontakte vår kundeservice og vi vil returnere pakken til den reviderte adressen hvis du fortsatt ønsker å motta bestillingen. Dette betyr at du må betale for porto fordi feilen oppstod på grunn av en feil fra din side.
Hvis et produkt returneres til oss av hvilken som helst grunn, hvor kvitteringen ikke er blitt utlevert (kunden ikke er tilstede, kunden ikke er tilgjengelig eller varen er avvist) og vårt fraktselskap har forsøkt å levere varen, vil du bli belastet det totale beløpet (kr. 150) som kan oppstå ved levering og andre utgifter som kan oppstå på grunn av retur av varen til oss. Dette gjelder også dersom pakken ikke avhentes på utleveringsstedet.
Hvis en vare returneres til oss fordi pakken har blitt skadet under frakt og feilen derfor ikke ble forårsaket av deg, vil vi sende en ny pakke til deg uten kostnad, hvis du ønsker dette.
Hvis du opplever en feil med pakken din eller ved levering av pakken, kan du gjerne kontakte oss på info@hairlust.no.
4. Vilkår for kjøp av forhåndsbestilte varer
Det kan hende at et produkt er utsolgt i perioder, på grunn av for eksempel høy etterspørsel eller i forbindelse med kampanjer. I noen av disse tilfellene vil vi kunne tilby forhåndsbestilte varer, opp mot ca. 2 uker før produktet kommer tilbake på lager igjen. Dette kan sikre at man kommer først i køen så snart produktet er tilbake på lager.
Hvis et produkt er en forhåndsbestilt vare, vil dette stå tydelig angitt med tydelig og fet skrift i produktbeskrivelsen. Her vil den forventede utsending- eller leveringsdato også være angitt.
Hvis du har laget en bestilling som inneholder en forhåndsbestilt vare, så vil hele din bestilling bli sendt av gårde først når produktet kommer tilbake på lager igjen. For deg betyr det at du ved bestilling vil motta din ordrebekreftelse med engang, men pengene vil først bli trukket fra din konto når produktet igjen er på lager, og deretter vil din bestilling sendes videre til pakking og deretter til din adresse. Du får direkte beskjed pr. mail når din ordre sendes. I denne mail mottar du også sporingsopplysninger på pakken, så du kan følge den på sin vei mot deg.
Hvis du ønsker å kansellere din forhåndsbestilling ber vi deg vennligst kontakte info@hairlust.no raskest mulig, før bestillingen sendes. Merk deg at det i utgangspunktet ikke er mulig å endre din bestilling når bestillingen er gjennomført, med mindre det er snakk om forhåndsbestilling.
5. Angrerett
5.1 Vilkår for angrerett
Du har 14 dagers angrerett, når du handler hos Hairlust - Dine 14 dagers angrerett er gjeldende fra den dag du mottar varen.
Hvis du angrer kjøpet, eller ønsker å bytte et produkt skal Hairlust varsles innen 14 dager fra den dagen du mottok varen. Du må kontakte oss direkte på info@hairlust.no og oppgi ordrenummeret ditt og gi oss beskjed om at du ønsker å utøve angreretten din.
Du er forpliktet til å returnere varen i samme stand og mengde som den ble mottatt. Dette gjelder også emballasjen og etiketten som er på varen. Vi trenger et gyldig ordrenummer for returnering og beløpet vil bli overført til betalingskortet du har betalt med når vi har mottatt varen i retur og det er kontrollert at den lever opp til reglene for angrerett.
Du kan ikke angre på kjøpet ditt bare ved å nekte å motta varen eller ved ikke å hente den på utvalgt poststed innen hentefristen uten å gi oss klar beskjed samtidig.
Hvis du angrer kjøpet eller ønsker å bytte et produkt skal varen sendes tilbake til:
Lettbutikk AS (Hairlust)
Granittveien 30
1914 Ytre Enebakk
Norge
For at vi skal kunne identifisere og eventuelt refundere deg eller bytte din bestilling på riktig måte er det viktig at du kontakter vår kundeservice på info@hairlust.no før du returnerer varen, samt legger ved en seddel med ordrenummer, navn og kontaktopplysninger slik at vi lett kan finne frem til saken når produktet er returnert.
Ved reklamasjon, kansellering eller bytte vil en eventuell refundering eller endring først bli gjennomført når vi har mottatt varen i retur til lageret. Returnering i forbindelse med angrerett eller endring skal skje for egen regning.
Alle varer som returneres skal mottas i retur i ny, ubrukt og uåpnet tilstand, så de kan videreselges uten at det er skjedd en verdiforringelse.
5.2 Vilkår for å kansellere en bestilling:
Hvis du angrer på bestillingen din og ønsker å kansellere den, kan du skrive til oss på info@hairlust.no så snart som mulig. Lageret vårt er vanligvis utrolig rask med å pakke og sende bestillinger hver dag, og hvis pakken din allerede er sendt, vil vi ikke kunne kansellere den.
Kontakt oss derfor direkte så snart som mulig, skriv ned ordrenummeret ditt (NO etterfulgt av 6 sifre) og meldingen "Kanseller bestilling" i emnefeltet, slik at vi raskt kan registrere din bestilling i systemet.
Hvis du skriver utenfor åpningstidene våre på hverdager mellom kl 10-16, så klarer vi i de fleste tilfeller fortsatt å stoppe bestillingen din i systemet, og du vil derfor motta ytterligere beskjed om forespørselen din når vi igjen er tilgjengelig i kundeservicen.
Dessverre kan det være tilfeller der vi ikke har tid til å behandle forespørselen din før pakken allerede er sendt, hvis du f.eks. kontakter oss først om avbestillingen din etter at pakken er pakket og sendt, eller hvis du skriver utenfor åpningstiden. I slike tilfeller vil vi kunne sette en returkode på pakken og sende den tilbake til vårt lager igjen. Vær imidlertid oppmerksom på at dette koster et returgebyr på 150 kr. Alternativt kan du betale for retur selv og deretter få hele beløpet tilbakebetalt.
Vær obs på, at reglene om angrerett er gjeldende og at produktene må returneres i samme stand som du mottok dem. Hvis produktene brukes eller forseglingen er ødelagt, mister du angreretten din, siden de ikke kan returneres av hygieniske og helsemessige årsaker.
Når du kansellerer et kjøp og får pengene tilbake, vil beløpet i alle tilfeller bli sendt tilbake til betalingskortet som ble brukt da bestillingen ble plassert.
5.3 Angrerett og bytting med gavekort
Gavekort eller tilgodebevis kan ikke byttes eller angres.
5.4 Varer ekskludert fra angreretten
Du mister din angrerett eller muligheten for å bytte produktet:
- Hvis du bryter forseglingen på varer, som av helse- eller hygieniske grunner ikke er egnet til at bli returnert. Begrepet ”forsegling” omfatter også særlig emballasje, som beskytter varene og fungerer som en garanti for at varen ikke har vært åpnet.
- Ved tekstiler: Hvis du tar produktet i bruk, vasker det eller på annen måte behandler det, så produktet ikke lenger fremstår som ny.
6. Returnering og bytting
6.1 Vilkår for returnering og bytting
Hvis du ønsker å utøve din angrerett og returnere eller bytte en vare, skal du først kontakte oss på info@hairlust.no og gi oss beskjed. Du må oppgi følgende opplysninger:
- Ditt ordrenummer
- Årsaken til at du ønsker å benytte din angrerett
- Hvilket produkt du ønsker å returnere eller bytte
- Om du ønsker å returnere produktet eller bytte det til et annet og i så fall hvilket produkt du ønsker at bytte til.
Alle kostnader knyttet til produktretur skal skje for egen regning av deg. Hvis pakken returneres ved hjelp av en returkode, f.eks. fordi du ikke hentet pakken i tide eller på grunn av manglende eller uriktige opplysninger fra deg, vil du bli belastet et returgebyr tilsvarende 150 kr for alle fraktselskaper. Hvis du ønsker å få sendt pakken på nytt, vennligst kontakt vår kundeservice.
Hva skal jeg legge ved i returpakken?
Legg alltid ved en seddel med navnet ditt, ordrenummer, årsak for returnering og dine kontaktopplysninger, så vi raskest mulig kan finne frem til din ordre og refundere deg eller hvis ønsket; bytte til et annet produkt.
Varen sendes til:
Lettbutikk AS (Hairlust)
Granittveien 301914 Ytre Enebakk
Norge
6.2 Varens stand når du sender den retur
Merk deg at produktene skal returneres i samme tilstand, som du mottok dem. Tas produktene i bruk eller forseglingen brytes, mister du din angrerett, som av helse- eller hygieniske grunner ikke er egnet til at bli returnert.
Det er ikke mulig å returnere eller å bytte pute- eller dynetrekk dersom forseglingen på emballasjen er brutt. Dette er ikke mulig på grunn av hygiene og helsemessige årsaker.
Husk at varen skal sendes i retur i forsvarlig emballasje og pakket inn på forsvarlig måte, så den mottas retur i samme tilstand som ved sending. Hvis varen mottas i retur i skadet tilstand etter å ha blitt sendt i retur i uforsvarlig innpakning, vil du ikke kunne refunderes for produktet.
Merknad! Vi tar ikke imot pakker sendt i postoppkrav, til post i butikk eller lignende.
6.3 Spesielt om angreretten for gavekort
Gavekort kjøpt via vår nettside utstedes elektronisk via e-post. Gavekortet er gyldig i 2 år fra kjøpstidspunktet og er gyldig for ethvert kjøp på www.hairlust.no.
Du kan angre selve kjøpet av gavekortet innen 14 dager etter kjøp av gavekortet. Du kan imidlertid ikke angre på kjøpet av gavekortet dersom du allerede har løst inn (brukt) gavekortet.
Du har også rett til å få utbetalt verdien av gavekortet etter reglene i betalingsloven. Vi kan imidlertid kreve et gebyr for kostnadene knyttet til innløsningen dersom du ønsker å få utbetalt verdien av gavekortet innen gavekortets gyldighetsperiode.
6.4 Tilbakebetaling av kjøpsbeløpet og returnering av varen
Når du kansellerer eller returnerer et kjøp og får pengene refundert, vil beløpet i alle tilfeller sendes i retur til den kontoen som er forbundet til betalingskortet som ble brukt ved bestilling. Vennligst merk deg at det kan ta 3-5 bankdager fra vi godkjenner returnerte produkter til du kan se beløpet på din bankkonto.
Hvis du har sendt pakken i retur for egen regning, vil du bli refundert for din ordre så snart vi mottar pakken på vårt lager;
Lettbutikk AS (Hairlust)
Granittveien 30
1914 Ytre Enebakk
Norge
Hvis pakken er sendt i retur via returkode direkte fra utleveringssted for pakken eller hvis du ikke har hentet den, så refunderes du når pakken blir mottatt på vårt lager. Vær imidlertid oppmerksom på at dette koster et returgebyr på 150 kr. Det er i disse tilfellene veldig viktig at du har kontaktet oss via info@hairlust.no, slik at vi har kunnet holde øye med din pakke. Hver eneste dag skannes det produkter inn på vårt lager og hvis vi ikke kan følge med på din returpakke fordi vi ikke er blitt opplyst om returneringen, vil pakken kunne forsvinne i mengden og du vil altså i disse tilfellene ikke bli refundert før vi hører fra deg.
6.5 Utvidet returrett i julen
Vi tilbyr utvidet angrerett når du handler hos oss mellom 20. november og 24. desember. Alle bestillinger som er lagt inn i denne perioden kan returneres til og med 31. januar.
7. Reklamasjonsrett
7.1 Vilkår for reklamasjonsrett
Kjøpslovens mangelsregler gjelder for varekjøp på www.hairlust.no.
Eventuelle feil eller mangler ved varer levert fra Hairlust må kreves innen 2 måneder etter at du har oppdaget feilen. Det er din plikt å melde og på forespørsel vise hvordan feilen eller mangelen forekommer. Oppdager du en feil skal du kontakte Hairlust så snart som mulig.
Du kan i utgangspunktet kun klage over feil som viser seg senest 2 år etter at du har mottatt varen. Det betyr at du i utgangspunktet kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon. Det er selvfølgelig et krav at reklamasjonen er berettiget, og at mangelen ikke har oppstått som følge av feilaktig bruk av produktet i strid med anbefalingene eller annen skadeårsakende atferd.
For varer med begrenset holdbarhet er din klagemulighet avgrenset av holdbarhetsperioden Hairlust har oppgitt. Du kan som forbruker velge å bytte varen. Unntaket fra denne hovedregelen er hvis bytting er umulig eller vil føre til uforholdsmessige høye kostnader for Hairlust. Er reklamasjonen berettiget refunderer vi rimelige fraktomkostninger.
Reklamasjonsretten gjelder ikke ved for eksempel håndteringsfeil eller hvis produktet er brukt eller behandlet etter anvisningene. Du kan heller ikke reklamere for produkter hvis reklamasjonen handler om klager som at du f.eks. ikke liker duften eller smaken av produktet, har fått en allergisk reaksjon av ingredienser som tydelig er angitt på produktet eller produktsiden, i tilfelle du ikke har brukt eller behandlet produktet etter anvisningene, eller lignende i situasjoner hvor det ikke er noe galt med produktet.
7.2 Hvordan reklamerer jeg?
Ønsker du å reklamere for et produkt skal du kontakte info@hairlust.no. Du bes om å sende oss ditt ordrenummer, et bilde av produktet sammen med en detaljert beskrivelse av feilen.
Blir din reklamasjon godkjent sender vi deg en returlapp slik at du kan returnere produktet uten omkostninger for deg.
I tvilstilfeller hvor vi bare kan godkjenne en reklamasjon etter å ha mottatt varen, skal varen sendes i retur for egen regning. Hvis reklamasjonen godkjennes vil du refunderes for eventuell fraktgebyr du har betalt (innenfor rimelighetens grenser). I slike tilfeller skal du kunne fremvise en kvittering for fraktutgiften. Om din reklamasjon ikke blir godkjent, vil vi sende produktet tilbake til deg igjen og du vil ikke bli refundert for frakten du betalte i forbindelse med reklamasjonen din.
Du må reklamere innenfor ”rimelig tid” etter at du har oppdaget feilen ved produktet. Hvis du reklamerer innenfor to måneder etter at feilen eller mangelen er oppdaget, vil reklamasjonen være rettidig.
Varen sendes til:
Lettbutikk AS (Hairlust)
Granittveien 30
1914 Ytre Enebakk
Norge
Vi trenger følgende informasjon:
Når du reklamerer for en vare skal du alltid opplyse ditt ordrenummer og beskrive feilen eller problemet så detaljert som mulig. Utover det bes du om å sende oss bilder av feilen på produktet, så vi tydelig kan se hva problemet er.
Når du etter avtale med oss sender varen til ovenstående adresse, bes du legge ved en seddel i returpakken med ordrenummer, kontaktopplysninger (navn, e-mail adresse og telefonnummer), samt en kort beskrivelse av problemet.
Husk at varen skal sendes i retur i forsvarlig emballasje og pakket inn på forsvarlig måte slik at den mottas i retur i samme tilstand som ved sending.
Merknad! Vi tar ikke imot pakker sendt i postoppkrav, til post i butikk eller lignende.
8. Klageadgang
Hvis du vil klage over kjøpet ditt må du kontakte info@hairlust.no.
Ved en eventuell tvist vil Hairlust følge Forbrukerklageutvalget avgjørelser.
9. Forbehold og ansvarsfraskrivelse
Hairlust forbeholder seg retten til å gjøre endringer i avgifter og gebyrer, pris- og korrekturfeil, tekniske feil, utsolgte varer og force majeure, inkludert arbeidskonflikt og mangler ved eller forsinkelse av leveranser fra produsenter og leverandører.
Hairlust garanterer ikke at alle varer vil være tilgjengelige. Lagerbeholdningen er ikke angitt på websiden, så hvis en vare viser seg å være utsolgt etter du har bestilt den eller lagt den i kurven, vil du bli kontaktet av vår kundeservice for å finne en løsning.
All informasjon vedrørende prissetting på hjemmesiden er korrekt så snart den er lagt ut på nettstedet. Hairlust forbeholder seg retten til å oppdatere og endre alle priser etter eget skjønn og til å endre eller fjerne eventuelle tilbud fra tid til annen. Prisen for varen er alltid oppgitt i norske kroner og inkluderer moms.
I den grad loven tillater det, aksepterer Hairlust ikke ansvar for direkte eller indirekte tap eller skade som anses for å være forutsigbare. Dette inkluderer enhver indirekte, betydningsfull, spesifikk, eksemplarisk feil som stammer fra bruk av nettstedet, samt all informasjon som er der. Brukere skal være oppmerksomme på at all bruk av nettstedet og dets innhold skjer på egen risiko. Alt innhold på www.hairlust.no er veiledende i forhold til kjøp og bruk av produkter fra Hairlust, og ingen del av dette nettstedet er derfor ment å være rådgivende i forhold til personlige, helsemessige og medisinske forhold, og man bør ikke stole på nettstedets innhold i samsvar med enhver beslutning eller handling.
10. Abonnement
10.1 Om abonnement
Få varene dine levert automatisk ved abonnement. Det er helt gratis å stifte abonnement. Du får en fast 20% rabatt på abonnementsvarene dine. Abonnement er valgfritt, og det er ikke noe du registrerer deg for uten å velge det selv. Som standard gjøres alle varene som et engangskjøp. Abonnement er en ekstra tilleggstjeneste vi tilbyr. Du kan kombinere et kjøp med både abonnementsvarer og varer som ikke er på abonnement.
Når du tegner et abonnement hos oss blir pakken automatisk sendt med Helthjem til dørmatte/postkasse, med mindre de ikke har dekning. Hvis det ikke er dekning med Helthjem til dørmatte/postkasse, vil pakken leveres til en post i butikk.
Fordeler med abonnement
- Alltid 20% rabatt på varene du velger å abonnere på
- Automatisk levering av abonnementsvarene dine, slik at du aldri går tom
- Ingen bindingsperiode, du kan avbryte når som helst
- Ingen uforutsette kostnader
- Enkel selvbetjening hvis du vil gjøre endringer i abonnementet ditt
Slik virker det
- Velg varene du vil abonnere på
- Velg hvor ofte du ønsker at varen skal leveres
- Legg varen i handlekurven og betal for kjøpet som vanlig
10.2 Abonnementsforholdet
Når produkter abonneres på, velger du hvor ofte du vil at produktet/produktene skal sendes ut fra de gitte intervallene. Hairlust vil kontinuerlig sende produktene til deg, basert på det du har valgt, med den valgte leveringsmetoden, samt til den valgte leveringsadressen, til du enten avslutter eller endrer abonnementet på det enkelte produkt.
10.3 Å være abonnent
Når du først oppretter et produkt i et abonnement, blir du registrert som abonnent hos Hairlust. Dette betyr at vi lagrer din foretrukne leveringsmåte, samt betalingsinformasjonen din under profilen din. Hvis du har flere produkter på abonnement, brukes det samme betalingskortet, samt leveringsadressen for dem alle. Du kan når som helst endre betalingskortet og leveringsadressen din under profilen din.
10.4 Oppsigelse og endringer
Du kan gjøre endringer eller kansellere abonnementet ditt på ett eller flere av abonnementsproduktene dine. Abonnementet ditt kan kanselleres eller endres opptil 48 timer før neste levering. Du er ikke bundet i en bestemt periode, og kan når som helst si opp abonnementet. Du kan endre og avslutte under abonnement på profilen din eller ved å kontakte oss i kundeservice. Beregn opptil to virkedager behandlingstid på e-posten din til kundeservice.
10.5 Abonnementsrabatt, priser og rabattkoder
Du får en fast 20% rabatt på normalprisen på produktene du velger å abonnere på. Den nøyaktige rabatten vises på produktet. Når du oppretter et produkt på et abonnement, kan du oppdage at det samtidig er en rabattkode eller annen tilbudskampanje på produktet du vil abonnere på. Rabattkoder gjelder ikke på abonnementsvarer.
10.6 Betaling
Det blir trekt helt automatisk hver gang du må betale for leveransen. Vi trekker bare pengene fra kortet ditt når varene dine sendes. Du vil motta en e-post med informasjon før hver levering.
10.7 Det er gratis å være abonnent
Det påløper ingen ekstra kostnader eller tilleggsgebyrer, du betaler bare for det du får. Du får en fast 20% rabatt. Vi ser frem til å gjøre hverdagen din enklere.
Vilkår & betingelser er senest oppdatert 1. juli 2024.